.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :
اسرائیل هر وقت غزه را گرفت و حماس را نابود کرد، درباره نبرد با ایران صحبت کند/ مجروحان داعش برای مداوا به اسرائیل می‌رفتند بعد می‌گویند داعش ربطی به رژیم‌ صهیونیستی ندارد!/ آنچنان انتقام جنایت کرمان را بگیریم که از کرده خودشان پشیمان شوند ....
اسرائیل هر وقت غزه را گرفت و حماس را نابود کرد، درباره نبرد با ایران صحبت کند/ مجروحان داعش برای مداوا به اسرائیل می‌رفتند بعد می‌گویند داعش ربطی به رژیم‌ صهیونیستی ندارد!/ آنچنان انتقام جنایت کرمان را بگیریم که از کرده خودشان پشیمان شوند ....

شمال نیوز : پس از طوفان الاقصی اسرائیل به معنای واقعی تمام شده بود اگر سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به آنجا نرفته بودند الان کفنش را هم به تن کرده بودند.

 

 

به گزارش شمال نیوز ، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره تلاش برخی در داخل برای تبرئه اسرائیل و آمریکا از جنایت تروریستی در کرمان، اظهار داشت: این نوع عملیات‌ها را هر گروه تروریستی هم که بر عهده بگیرد اما فرمول‌ آن برخاسته از جنایت‌های صهیونیست‌ها و استکبار جهانی می‌باشد. این همان تفکر صهیونیست‌هایی است که بیش از 23 هزار فلسطینی که حدود 10 هزار نفرشان کودک هستند را در بمباران مناطق مسکونی غزه در این چند ماه به شهادت رساند؛ حالا یک عده در داخل هر چی می‌خواهند بگویند و نوکر این و آن باشند. البته هر چقدر هم از این اتفاقات بیافتد مردم محکم‌تر و مصمم‌تر می‌شوند، چراکه می‌دانند اینها چقدر بی‌منطق هستند.

 

 

وی با اشاره به روابط اسرائیل و داعش، گفت: در همان زمانی که حاج قاسم با داعش می‌جنگید نیروهای زخمی داعشی را برای مداوا به بیمارستان‌های رژیم اشغالگر قدس می‌بردند و خود آمریکایی‌ها هم اعتراف کردند که داعش را ما بوجود آوردیم.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه انتقام جمهوری اسلامی از اسرائیل، گفت: این انتقام به این صورت نیست که بگوییم در این روز و ساعت گرفته می‌شود تا خود دشمن یا اینکه همه متوجه شوند. این بلایی که با عملیات طوفان الاقصی سر آن‌ها آمد یا اقداماتی که توسط نیروهای مقاومت یمن، حزب الله لبنان و حماس انجام می‌شود به این صورت نیست که از ما اجازه گرفته باشند اما در جبهه مقاومت قرار دارند و این جنایت‌ها را دارند پاسخ می‌دهند. ما هم به موقعش قطعاً و یقیناً آنچنان اینها را سرکوب خواهیم کرد که از کرده خودشان پشیمان شوند.

 

 

کوثری درباره توان نظامی اسرائیل در مقابل جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: خود شما قضاوت کنید زمانی که اسرائیل قدرت جنگیدن در یک منطقه 360 کیلومتر مربعی مثل غزه را ندارد و نمی‌تواند حریف یک گروه نظامی مبارز مثل حماس شود، حالا می‌خواهد با ایران بجنگد. پس از طوفان الاقصی اسرائیل به معنای واقعی تمام شده بود اگر سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به آنجا نرفته بودند الان کفنش را هم به تن کرده بودند و تمام شده بود. اما فعلاً همین سران آمریکا و کشورهای اروپایی آن را نگه داشته‌اند و سال‌های آخر عمرش را می‌گذراند. در واقع اسرائیل در حال احتضار است.

 

 

وی در ادامه ارزیابی خود از توان نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: اصلا مقایسه توان نظامی ایران و اسرائیل لازم نیست. اینها هر موقع توانستند غزه را کامل در اختیار بگیرند، حماس را از بین برده و اسرای خود را آزاد کنند آن زمان مشخص می‌شود که یک توانایی دارند. اسرائیل با این توانی که دارد حتی نمی‌تواند خودش را جمع کند و ضربه‌ای را که خورده جبران کند.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به تمایل اسرائیل برای وارد کردن ایران به جنگ، گفت: مگر دست اسرائیل است. اگر کسی هم چنین تحلیلی دارد هنوز ایران را نشناخته است. ما هر موضوعی را در زمان و مکان خودش اقدام می‌کنیم و آن زمان به آن‌ها نشان می‌دهیم که چقدر فرصتشان کوتاه است. ما هیچ گاه تابع جو عجولانه صهیونیست‌ها نخواهیم شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.